Отправляем любым удобным для тебя путем

  • На відділення Нової пошти
    1-2 дні
  • На відділення Justin
    3-5 днів
  • На відділення Укрпошти
    3-5 днів
  • Адресна доставка по Україні
    кур’єром Нової пошти
    1-5 днів
  • Самовивіз у м. Києві
    Тимчасово недоступний
    у зв’язку з COVID-19

Ти можеш оплатити замовлення будь-яким з трьох способів:

  • 1. Онлайн-оплата с помощью WayForPay, LiqPay, Fondy через оформление заказа в корзине
  • 2. Накладений платіж (якщо ти оплачуєш посилку при отриманні, пошта бере 20 грн + 2% за переказ коштів)
  • 3. Оплата частинами також доступна при покупці через онлайн-сервіси
  • * Оплати на карту немає. Багато хто звик платити безпосередньо за номером картки, але це порушує законодавство України. Тому, будь ласка, оплачуй замовлення через онлайн-платіж у кошику або попроси менеджера сформувати для тебе посилання на оплату. Також можлива оплата на розрахунковий рахунок

Онлайн-оплата за 3 кроки:

  1. При оформленні замовлення в кошику, вибираючи \\\\"Онлайн-платіж\\\\", ти переходиш на форму оплати WayForPay. Введи дані своєї карти. Якщо є GooglePay або ApplePay, тоді натискай на поле \\\\"Оплатити GooglePay / ApplePay\\\\".
  2. Вкажи номер телефону та адресу електронної пошти.
  3. Натискай “Оплатити”.

Ми впевнені в якості нашої продукції і готові повернути тобі повну суму замовлення, навіть якщо упаковка була розкрита і ти почав (-ла) прийом препарату, хоч законодавство нас до цього не зобов'язує. Нижче читай докладніше, що про це вказано в законі.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» статті 9, ти можеш повернути товар протягом 14 днів від моменту покупки, якщо товар тобі не підійшов або мав неналежний вигляд не з твоєї вини. Також ти можеш поміняти товар на такий же або інший з асортименту.

  • Відсутні видимі пошкодження і зміни товарного вигляду, що з'явилися в результаті використання;
  • Ти дотримувався (-лась) умов зберігання товару, збережені його вихідні властивості;
  • Ти зберіг (-ла) дані для підтвердження покупки товару.

Щоб здійснити повернення / обмін товару, подзвони за номером 0 800 330 039 і повідом оператору такі дані:

  1. ПІБ, адреса і номер телефону;
  2. Короткий опис причини повернення / обміну товару;
  3. Додай фото або відео товару, який ти хотів (-ла) б повернути / обміняти;
  4. Додай фото або документ, що підтверджує факт покупки цього товару на perlahelsa.ua;
  5. Якщо хочеш обміняти товар, вкажи, на який;
  6. Вкажи реквізити свого рахунку, на який у разі повернення товару ми відправимо гроші.

Протягом 1-го робочого дня після отримання від тебе повідомлення про повернення / обмін наш менеджер зв'яжеться з тобою і повідомить про рішення.

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться зважаючи на ціну товару в день покупки. Пересилку товару оплачує покупець.

  1. Ми відправляємо посилки по всьому світу, крім країн, в які заборонено ввезення БАДів: ОАЕ, Саудівська Аравія, Ізраїль, Єгипет.
  2. Доставка здійснюється державною поштою України (Укрпоштою). Укрпошта доставляє до кордону, а потім товар приймає державна пошта тої країни, куди здійснюється доставка.
  3. Вартість доставки залежить від місця призначення і ваги посилки — відповідно, від кількості упаковок. Повідом менеджеру про точну кількість упаковок, і він розрахує вартість доставки.
  4. Для оформлення і доставки тобі потрібно ввести або повідомити свої дані:
    1. Країна
    2. Місто
    3. Індекс
    4. Вулиця/будинок/квартира
    5. ПІБ
    6. Номер телефону
  5. Посилка буде доставлена на відділення пошти.

  6. Оплата замовлення і доставки здійснюється під час оформлення замовлення, оскільки при міжнародній відправці неможливо сплатити накладеним платежем, і доставку оплачує відправник.
  7. Відстежити посилку можна за посиланнями: https://track.ukrposhta.ua/tracking_RU.html
    https://posylka.net/uk
  8. Термін доставки 7-15 днів (допустима затримка — 21 день).